لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

فانوس بندر تیاب و زاهد منتخب چاهو فینالیست شدند 



تنها دیدار دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان  برگزار شد تا  چهره تیم دوم بازی  فینال  مشخص شود.


به گزارش صبح ساحل، در تنها دیدار دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم جبل بر  شهرو از تیم  منتخب زاهد چاهو میزبانی کرد.


این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا تیم منتخب زاهد چاهو با توجه به پیروزی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی راهی بازی فینال شود و پنجشنبه ۲۸ دی ماه مقابل تیم فانوس بندرتیاب میناب قرار بگیرد.


بازی برگشت  تیم های فانوس بندرتیاب و عالمین دمیلو که در بازی رفت شش  بر صفر به سود فانوس بندر تیاب به پایان رسیده بود به دلیل انصراف تیم عالمین  در بازی برگشت در ورزشگاه شهید امینی میناب برگزار  نشد.


در پایان دور مقدماتی لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه شرق  تیم های متحد معزآباد و ستاره انقلاب رودان و از گروه غرب تیم های شناورسازی قشم و جنوب برکه دوکا پارسیان به لیگ یک استان سقوط کردند.


لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه شرق و غرب  برگزار شد  که در گروه شرق تیم های منتخب زاهد چاهو،  ستاره انقلاب رودان، فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  ثامن کردر میناب،  و اتحاد روستایی جاسک و در گروه غرب تیم های شناورسازی قشم،  گازال جناح، حبل بر شهرو، اتحاد دژگان، جنوب برکه دوکا پارسیان، عالمین دمیلو و طوفان کوخرد با هم رقابت کردند.

 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها